Sunday, May 8, 2011

SAHABAT

salam sumer....

korang pernah ada sahabat x?

mst ada kn?

tp korg pernah kehilangan sahabat x?

ramai yang ada sahabat tp x pernah rse cmne kehilangan sahabat..

betul x???

sahabat ni bile ade dpn mata kdg2 kita x hargai pon..

buat cm wujud x wujud je kn...

tp bila sahabat kita tu dh pergi buat selama2nya (bkn pg pasar mlm)

bru kita thu nk sedih

baru kita nk nyesal

baru kita sedar yang dia betul2 berharga

baru kita sedar yang kita sayang dia sgt2

baru kita sedar yang dia begitu berharga buat kita

kehilangan sorg sahabat yang pernah aku lalui

yang aku kira sgt rapat dgn aku

sgt2 memberi kesan dlm hidup aku

bila aku bersama sahabat2 yang lain

sgt2 terasa kehilangannya

SUBHANALLAH indahnya bersahabat kerana ALLAH TAALA

hanya tuhan yang tahu sayangnya aku pda dia...

smg Allah tempatkn arwah SITI ESAH di kalangan orang yang beriman dan bertakwa.

rindunyahttp://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment